מרכזייה בענן
מרכזייה בענן: כי מה לא עושים למען הלקוחות שלכם?
שירות מרכזייה בענן הוא בין הבולטים ביותר בטכנולוגית זו
השילוב של המרכזייה הותיקה והטובה יחד עם טכנולוגיית הענן המתקדמת עושה פלאים ומספק פתרון למגוון רחב של צרכים עסקיים.
מצד אחד: הקשר שלכם כבעלי עסק עם הלקוח חשוב מאין כמותו. הלקוחות שלכם רוצים להרגיש ששומעים אותם, מקשיבים להם ומנסים לתת מענה לבקשותיהם.
מהצד שני: עסקים רבים נוטים לתפעל באופן לא יעיל ושאינו נוח את המרכזייה, דבר שיוצר תסכול רב אצל לקוחות רבים ויכול לגרור ביקורת שלילית לעסק.
משמעות הדבר היא שכלל הנתונים מרוכזים ועוברים דרך שרת אינטרנט מרוחק, ולא דרך שרת פיזי ומוחשי הנמצא בחברה עצמה.
מרכזייה בענן מאפשרת ממשק נוח וידידותי הן לעובדי עסק המתפעלים אותה והן ללקוחות אשר מתקשרים לכל שאלה ובעיה. בנוסף, כלל הנתונים של העסק והלקוחות נשמרים, מגובים ומאובטחים ביעילות שאין דומה
מרכזייה בענן היא מקור התקשורת של העסק
אם בית העסק שלכם תלוי בטלפונים מהלקוחות (והרבה מאד אכן תלויים בכך), מרכזייה בענן היא ודאי מושג שכבר יצא לכם לשמוע ולתהות האם הוא רלוונטי. הרשו לנו לעשות לכם מעט סדר
מרכזייה בענן הינה מושג שבטח כבר יצא לכם להכיר. אחרי הכל, הענן מהווה אחת הטכנולוגיות המדוברות של השנים האחרונות, שמוכיחה את עצמה ככזו שמספקת פתרון למגוון רחב של צרכים עסקיים משמעותיים.
מרכזייה היא מרכיב מרכזי הכרחי לבעלי עסקים מוכר וידוע מזה עשרות שנים, שכן עסקים רבים מצריכים חיבור ישיר עם הלקוח. אם משלבים בין שני המושגים, מתקבל צורך בסיסי שיכול לתרום להרבה מאד בתי עסק, מכל התחומים.
למרכזייה בענן קיימים יתרונות רבים ומשמעותיים:
- טכנולוגיה בשילוב עם שיטה מנצחת – המרכזייה היא אחד משערי הכניסה של לקוחות לעסק שלכם ואין להפחית בחשיבותה גם במאה ה-21 המתקדמת. השילוב של טכנולוגיית ענן מתקדמת, מהירה ויעילה עם המענה האנושי המוכר, משלב את היתרונות ויוצר נוסחה להצלחה.
- חסכון משמעותי – התקנת מרכזייה פיזית כוללת התקנת מכשירים רבים, החל מקווי טלפון ועד שרתים מתאימים. העלות של התקנת מרכזייה רגילה יכולה להיות גבוהה מאוד ובימינו – מיותרת. מרכזייה בענן יכולה לעבוד מכל מכשיר טלפון נתון, מכל מקום וללא צורך בשרתים פיזיים, והעלות נמוכה בהתאם.
- כוח אדם יקר – מרכזייה בענן אינה דורשת תפעול ותחזוק שוטף ומאפשרת חיסכון גדול בכוח אדם.
- אבטחת מידע – חוות השרתים בהן שמור המידע בענן הינן מאובטחות באופן מפוקח ויוצא מן הכלל. פרטיות הלקוחות והנתונים נשמרים ומוצפנים היטב.
- שימוש זמין בנתונים – הגישה הפשוטה לנתונים שנאספים במרכזייה מאפשרת שימוש בהקלטות, דו”חות או נתונים סטטיסטיים רחבים לכל צורך של העסק, בקלות ובמהירות.
ממשק מענה ללקוחות ידודותי ונוח
סביר להניח שכבעלי עסק, הקשר הישיר עם הלקוחות שלכם הוא בעל חשיבות מכרעת. ברור לחלוטין שתרצו שהלקוחות שלכם ירגישו ששומעים אותם, מקשיבים להם ומנסים למצוא מענה לבקשות או לתלונות שלהם, אם חלילה יש כאלו.
יש עסקים שאכן מצטיינים בכך, ויש עסקים שזכו לתדמית בעייתית משהו בכל הקשור למענה טלפוני במרכזייה, הודות לקבוצות פייסבוק ואפילו שיימינג ברשת, לא עלינו. ברור שלא תרצו להכיר את אותו השיימינג בעצמכם.
אז מה עושים? יוצרים את הממשק הכי נוח והכי ידידותי, כזה שיקל גם על הלקוחות שלכם, אשר מתקשרים מכל סיבה שהיא (בין אם כדי לקנות מוצר, לקבל שירות לקוחות, להזמין תור או כל סיבה אחרת), ולא פחות חשוב מכך, עם העובדים שלכם שנותנים מענה, כדי שיעשו את עבודתם נאמנה ויהיו הכי יעילים למערכת כולה.
מסיבה זו, את המרכזייה המוכרת לכולנו, מערכת לניתוב שיחות וכן הלאה, ניתן להעשיר ולתת לה טאץ’ טכנולוגי הכרחי, באמצעות הענן שכולנו כבר הכרנו. במילים אחרות, מרכזייה בענן מיישמת את מיטב הטכנולוגיה, אשר תוכל להפוך את העסק שלכם למתקדם ומשוכלל מאי פעם.
החשיבות של מרכזייה בענן
אי אפשר להוריד מחשיבותה של המרכזייה. פעמים רבות היא השער של הלקוחות לעסק שלכם, אשר חשיבותו לא פחותה מזו של האתר, עמוד הפייסבוק או האינסטגרם. היא הגורם דרכו הלקוחות קונים, היא הגורם שמבטיח שימור לקוחות. אז למה שלא תעשירו אותה באמצעות זיקה טכנולוגית?
לשם כך, נעשה שימוש בתשתיות תקשורת מרכזיות, כאשר לכל ארגון יש את הרצונות והצרכים שלו. מדובר בארגון שיש לו עשרות אלפי לקוחות ובכל רגע נתון צפויות אלפי שיחות? יש לכך פתרון. מדובר בארגון קטן יחסית, כזה שמסתפק באחד אחד שעונה לטלפון ולעתים אף עושה דברים נוספים על הדרך? גם לכך יש מענה.
אין שום סיבה שבימינו תסתפקו ב”סתם” מרכזייה. מרכזייה בענן מאפשרת לכם מגוון אפשרויות שאולי לא ידעתם שקיימות. בענן תוכלו להיעזר גם בנתונים נוספים, החל מהמייל שלכם ועד מעבר לקווי טלפון פרטיים אחרים. העבודה נהיית פשוטה יותר, יעילה ונגישה מאי פעם. בקיצור, הרשו לנו באפגריידטק להצעיד את העסק שלכם קדימה.
מרכזייה בענן מותאמת לסוג העסק
כל עסק וארגון מתאפיין בצרכים ורצונות משלו. בין אם מדובר בעסק גדול אשר נמצא בתקשורת מול אלפי לקוחות, או בעסק מקומי קטן אשר מתקשר עם לקוחות ספורים ביום – לכל סוג עסק קיים פתרון תואם.
UpgradeTech משתמשת בתשתיות תקשורת מרכזיות ומתאימה עבורכם את הטכנולוגיה המדויקת ביותר לעסק שלכם, “בתפירה אישית”.
תנו לנו לעזור לכם להתקדם למרכזייה בענן, תהנו ממגוון רחב יותר של אפשרויות ושירותים, והעבודה תהפוך פשוטה יותר, יעילה ונגישה מאי פעם.
הלקוחות יהיו מרוצים מהשירות הנוח, וכשהם מרוצים – גם אתם תהיו.