שירותי HELP DESK
שירותי HELP DESK תמיכה וסיוע מרחוק
שירותי ה Help Desk והניטור של החברה מקנים ללקוחותיה את השקט הנפשי, הזמינות הגבוהה והיעילות אשר מספק שירות זה. אין עוד צורך בהמתנה רבת שעות לטכנאי אשר יגיע לאתר הלקוח. מרבית התקלות ניתנות לפתרון מידי בזמן אמת ע”י התומכים המומחים שלנו. קבלת התראות בזמן אמת: מערכות הניטור של חברת המחשוב UpgradeTech מאפשרות לנו לקבל התראות בזמן אמת במקרה של אירועים חריגים במערכות המחשוב של הלקוח ולעיתים קרובות למנוע תקלות והשבתות עוד לפני התרחשותן..
שירותי HELP DESK שאנחנו מעניקים:
שירותי HELP DESK כוללים הן מערכות ניטור והתראה על תקלות והן אנשי צוות זמינים לתמיכה טכנית והשתלטות מרחוק במגוון תחומים. מבין שירותינו:
- HELP DESK עבור תקלות שטח דיסק:
במידה ושטח הדיסק הפנוי מתקרב לרף שהוגדר מראש, מערכת הניטור תתריע על כך ותאפשר הגדלת שטח אחסון או העברת קבצים לשטחי אחסון אחרים, מבעוד מועד.
ירידה בכמות שטח הדיסק הפנוי במחשבי הלקוח. מערכות הניטור יתריעו בעוד מועד על התקרבות שטח הדיסק הפנוי לרף מוגדר מראש, מה שיאפשר להגיב מבעוד מועד ולדאוג להגדלת שטח האחסון או העברת חומר בלתי נחוץ לשטחי אחסון חלופיים.
- בקרת תחנות עבודה ושרתים
המערכת מנטרת ובקרת את תחנות העבודה של כלל העובדים והשרתים עליהם מותקן הענן, ומאפשרת ניהול מיטבי של המידע העסקי של העסק, ללא תקלות. - שירותי ניטור ובקרת טמפרטורות
המערכת תתריע בעת עליה מעבר לנורמה של הטמפרטורה בשרתי ומחשבי הלקוח. התרעה מוקדמת תסייע במתן מענה מהיר לבעיה תוך הימנעות ממצב של התחממות יתר והשבתת המערכת כתוצאה מכך. במקרה של התחממות יתר של שרתים ומחשבים, המחשב כולו עלול לקרוס ולהיפגע. מערכת הניטור תתריע על התחממות מראש ותאפשר מענה מהיר לבעיה. - ניטור מפלס הדיו וחומרים מתכלים אחרים במדפסות
במידה והדיו, או כל חומר מתכלה אחר במדפסת עומד להיגמר, המערכת תזמין דיו חלופי מראש, מבלי שנחוצה התערבות אנושית. התרעה מבעוד מועד על התרוקנות הדיו במדפסת תוביל להזמנת דיו חילופי מבעוד מועד ללא התערבות הלקוח. ניטור ובקרה על תחנות העבודה של העובדים שלך ועל השרתים על מנת שנוכל לנהל את הענן שבו נמצא המיע העיסקי שלך
המערכת שלנו מאפשרת לנו לקבל התראות בזמן אמת על מצבי חירום, תקלות כל שהן, אנחנו מגדירים פעולות מסויימות אשר צריכות להתבצע באופן יומיומי או חודשי עם יד על הלב: כעסק, כמה פעמים קרה לכם שנדרשתם לבצע פעולה טכנית, לא היה לכם שמץ מהיכן להתחיל, ופשוט לא היה לכם עם מי לדבר? סביר להניח שאם התמזל מזלכם, יש לכם בארגון איש IT שאליו פניתם כדי שיסייע לכם במצב כזה, אבל גם הוא לא יודי הכל. הפתרון? לבדוק בטרם כל הטמעה שאכן יש עם מי לדבר.
מהם שירותי HELP DESK?
אנו חיים בעולם בו הטכנולוגיה מקיפה אותנו מכל הכיוונים. אמצעי מחשוב טכנולוגיים ומכשור חשמלי הם חלק בלתי נפרד מהיומיום שלנו, בחיינו האישיים בפרט ועל אחת כמה וכמה בעסקים וחברות.
מערכות המחשוב משמשות אותנו כמעט לכל צורך, החל מהפעולות הבסיסיות ביותר כמו הדפסה, ועד שימוש בתוכנות מחשב מורכבות ומקיפות. למעשה, במרבית העסקים, העבודה כולה תלויה במערכות המחשוב ובלעדיהן, לא ניתן לבצעה. אמנם, גם המחשוב המתקדם ביותר אינו חסין מפני תקלות, וכשאלה באות, לרוב אנו מוצאים את עצמינו ממתינים בחוסר אונים לטכנאי, תלויים בחסדיו.
שירותי HELP DESK הינם שירותי פיתרון תקלות בזמן אמת על ידי מערכת הניטור של חברת UpgradeTech אשר מתריעה במקרה של אירועים חריגים במערכות המחשוב. שירותים אלה אף מאפשרים זיהוי ומניעת תקלות עוד לפני התרחשותן. המונח HELP DESK נשמע קצת גבוה ומבלבל, אבל בסופו של דבר, פשוט מדובר בגוף שאפשר לפנות אליו עם בעיות טכני. גוף שיעניק לכם את העזרה שאתם זקוקים לה.
גם אם יש לכם גוף כזה שהוא ה – go to שלכם, אי אפשר שלא לשאול – כמה הוא זמין בעבורכם ובעבור העסק שלכם? במידה ויש בעיה, באמת ייתנו מענה כאן ועכשיו? ישנם גופים שכל מטרתם היא לעזור, אולם הם לא עושים זאת ביעילות מקסימלית, בלשון המעטה. אם קובעים עם טכנאי, הוא מגיע רק כעבור כמה ימים, ובינתיים המחשב עלול להיות מושבת. לא חבל?
אם כך, מה שאתם זקוקים לו זו היכולת להשתלטות מרחוק. אתם רוצים גוף שבאמת ובתמים מבין עניין, אשר מסוגל לתת לכם בכל העת את הסיוע לו אתם זקוקים. שירותי מחשוב לעסקים הוא מעבר לתוכנה וחומרי שמוטמעות בארגון. הוא גם הפעילות השוטפת. אולי אפילו בעיקר הפעילות השוטפת. אחרת אין משמעות לכל החומרות והתוכנות.
HELP DESK באמצעות שליטה מרחוק
בימינו כבר ברור שלא צריך לנכוח פיזית בשביל לטפל בדברים כמו שהיה ברור בעבר. פגישות מתקיימות מרחוק, שיעורים, הרצאות, והרשימה עוד ארוכה. גם תיקונים יכולים להתבצע מרחוק. זוהי המהות של שירותי HELP DESK.
בעצם, במקרים רבים, אתם לא תרצו לנסות לתפעל את הבעיה בכוחות עצמכם. אולי אתם לא מבינים, אולי אתם דואגים לעשות יותר נזק מתועלת. אולי פשוט לא נולדתם עם חוש טכני. כלומר, אתם רוצים שמישהו אחרי יעזור לכם עם שירותי HELP DESK. מישהו שנולד עם חוש טכני, מישהו שמבין עניין ויודע בדיוק איך להגיש לכם עזרה.
במיוחד בימים לאחר מגיפות וסגרים, ברור שלא נוכל להסתמך על הגעה פיזית של טכנאי. הדבר מעכב מאד, שכן במקום לתת עזרה כאן ועכשיו, רוב זמנו של הטכנאי מוקדש לנסיעות. כך, בדרך הכי נקייה ואלגנטית, מתבצעת לה השתלטות מרחוק, מישהו אחר בוחן את התקלה, נותן את חוות דעתו ומתקן אותה מן היסוד. יותר קל מזה – אין.
בתקופת הקורונה HELP DESK
כפי שאתם ודאי מבינים, אתם כבר לא צריכים להשבית מחשבים לחינם. אתם גם לא צריכים לפנות חצי יום מהלו”ז שלכם למען הגעתו של טכנאי. הכל הרבה יותר מיידי והרבה יותר יעיל.
הווה אומר, אל תישארו מאחור, ודאגו לכך שהטכנולוגיה תהיה זמינה בעבורכם. ימי הזום והקורונה הוכיחו לעולם שמרבית העבודה השוטפת שלנו מתבצעת היטב גם מרחוק, אם כך, מדוע שלא נתקן מרחוק גם תקלות?
בעידן שירותי ה – HELP DESK אין עוד צורך בהמתנה. התיקון מתבצע ברגע שבו מתרחשת התקלה, ופעמים רבות עוד לפניה. הטכנאים המקצוענים שלנו זמינים ודרוכים עבורכם, מוכנים “להשתלט” באלגנטיות על מערכות המחשוב מרחוק, לבחון היטב את התקלה ולתקן אותה שלב אחר שלב, במקצועיות ובמהירות.
עד שהטכנאי יספיק להגיע – אתם כבר תשכחו שהייתה תקלה. אפגריידטק שומרים על הפעילות השוטפת של העסק שלכם ביעילות מקסימלית, במקצועיות ובמהירות. אנו זמינים בכל מצב, פותרים עבורכם תקלות עוד לפני שתדעו שהן התרחשו.
שירותי HELP DESK של אפגריידטק – מקדימים תרופה למכה